A pénzügyi negyedév végével az EA-nek el kellett számolnia a befektetők és a játékosok felé is, valamint biztosítani őket arról, hogy a jövőben is minden a legnagyobb rendben zajlik majd. A Battlefield 4 körüli botrány nem tett jót a kiadó renoméjának, így villantaniuk kell, ha nem akarják elveszíteni a rajongókat.
„A Battlefield 4 egy nagyon összetett játék, amelyet egyszerre kellett a két teljesen új next-gen konzolon, PC-n és az aktuális generáción is elindítanunk. A végletekig elmentünk, hogy a játékot 60 fps-sel élvezhesse egyszerre akár 64 játékos, sőt akár tabletről is becsatlakozhassanak commanderként.” - mondta Patrick Söderlund.
„A megjelenés előtti tesztidőszak alatt úgy éreztük, a játék készen áll arra, hogy a nagyközönség is becsatlakozzon. Az indulás után sajnos olyan problémák léptek fel, amelyekkel korábban nem találkoztunk, és azonnal dolgozni kezdtünk a hibák kijavításán” – tette hozzá. A játék stabilitása rengeteget javult az elmúlt hónapokban, a hibák pedig korábban sosem látott kihívások elé állították a csapatot.
„Sorra vettük a felmerült problémákat, és a tapasztalatainkat arra használjuk majd a jövőben, hogy ezeket elkerüljük. A Battlefield 4 ettől függetlenül egy elképesztő, innovatív játék, amellyel rengetegen játszanak majd az elkövetkezendő időszakban.” – zárta beszédét Soderlund.
Mivel az EA már be is jelentette a Titanfall első DLC-jét (mint arról a fenti linken olvashattok), reméljük valóban felkészültek minden eshetőségre, és a közeljövőben a Star Wars: Battlefront, valamint a Mirror's Edge már hibátlanul kerülhet forgalomba.