A tegnapi EA Play előadáson mutatták be teljes valójában a Respawn Entertainment legújabb játékat, a Star Wars Jedi: Fallen Ordert, amelyből már egy bő negyed órányi játékmenetet is láthattunk. Ez - ahogy várható volt - erősen megosztotta az EA termékekkel eleve szkeptikus közönséget, ezzel együtt mi reménykedünk abban, hogy egy jó egyjátékos Star Wars játék készül. De azt tudtátok, hogy eredetileg ez nem is a Csillagok háborúja világához készült IP lett volna?
A fejlesztőcsapat igazgatója, Stig Asmussen egy interjúban elmondta, hogy a külső nézetes akció-kalandjáték alapjait már korábban lefektették, és nem Star Wars címként kezdték fejleszteni. Az akkoriban még név nélküli projektre többen felfigyeltek az EA-nél, és mivel a koncepció illett a Star Warshoz ezért elkezdték a legendás franchise univerzumába illően írni a történetet.
Rengeteg alapmechanikát egy másik játékhoz készítettek, de az EA illetékesei és a Respawn fejlesztői úgy látták, hogy az ötletek működhetnek a Star Wars világában, és a játékelemek beleillenek egy ilyen típusú játékba. Végül a cím nélküli projekt alapjaiból megszületett a Metroid Prime-ból és a Dark Souls sorozatból is ihletet merítő Fallen Order, amelyről hamarosan egy nagy előzetest is olvashattok itt, a GSO-n.
A játék november 15-én fog megjelenni PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.