Marhára izgatott a játékosközösség a készülő Star Wars: Battlefront miatt, de ugyanakkor elég komoly fenntartásaink is vannak a játékkal. Nem feltétlen arról van szó, hogy az EA vagy a Dice ennyire rossz ómen lenne (elvégre utóbbi csapatnak kiváló játékokat is köszönhetünk), hanem inkább arról, hogy a játékosok nem feltétlen támogatnak minden változtatást a jól ismert játékmeneten.
A játék producere, Jesper Nielsen pl. Redditen beszélt részletekbe menően arról, hogy mennyire fontos a tesztelés és mennyire sokat foglalkoznak a helyes egyensúly megtalálásával mind a belsős, mind pedig a külsős tesztelők.
Mindeközben a játék egyik pályadizájnere, Dennis Brännvall Twitteren fejezte ki véleményét azzal kapcsolatban, ahogy a média minden egyes hírt megpróbál úgy csavarni, hogy negatívan mutassa be. Bränvall szerint amikor bejelentették a partner rendszert, akkor a sajtó csak azt látta a döntésben, hogy megszűnik a squad rendszer, amikor pedig kiderült, hogy a játékban csípőből és távcsöveken keresztül lőhetünk, akkor csakis a célzás hiányát vette észre a média.
I love you gaming media, but the rage-clicks. They hurt my soul! :(
— Dennis Brännvall (@DICE_FireWall) May 9, 2015
Lehet igazság ebben az álláspontban is, de valahol azért az is érthető, hogy a játékosok ennyi várakozás után a lehető legjobb játékot szeretnék a kezükbe kapni.
Ti mit szóltok a Battlefront újdonságaihoz?