A Watch Dogs-hoz a napokban érkezett egy "mod", ami lényegében nem egészíti ki a játék kódját, csak az alapvetően benne lévő opciókat kapcsolja be és ezzel látványosan megdobja a grafikát.
A Ubisoft egészen mostanáig hallgatott a dologgal kapcsolatban, de most kiadtak egy hivatalos közleményt az Watch Dogs E3 2012 mod veszélyeiről és azt mondták, hogy mindenki csak saját felelősségre használja.
"A fejlesztőcsapat nagyon igyekszik, hogy minden platformon a lehető legtöbbet hozza ki a játékból, szóval az a feltételezés, hogy direkt rontottunk volna a minőségen mindennel szembemegy, amiért küzdünk. Minden olyan platformon, amelyiken a játék megjelent, teszteljük és optimalizáljuk a Watch Dogs-ot, hogy a lehető legjobb minőséget adhassuk. - írta a Ubisoft szóvivője a hivatalos oldalon.
"A PC-s verzióban valóban vannak öreg, nem használt renderbeállítások, amiket különböző okok miatt nem használtunk, például a vizualitással, a stabilitással, a teljesítménnyel és a játékmenet minőségével kapcsolatos lehetséges káros hatásaik miatt. A modderek általában kreatív és szenvedélyes játékosok, és ugyan mi nagyon értékeljük az igyekezetüket, a kérdéses mod (ami a régi beállításokat használja) alapvetően jót tesz a játék megjelenésének bizonyos szituációkban, viszont több negatív hozománya is lehet. Ezek lehetnek teljesítménybeli problémák, megnehezítheti a környezetben való tájékozódást, ezzel esetleg kevésbé szórakoztatóvá téve az játékot, vagy egyenesen instabillá" - olvasható a közleményben.
Ezzel együtt nagyon úgy néz ki, hogy a hamarosan érkező Watch Dogs patch bizony hozzá sem szagol majd ezekhez a beállításokhoz. Nálatok jelentkeztek hasonló problémák?