Az Electronic Arts idei Star Wars kínálatában egyértelmű, hogy a Star Wars Battlefront kapja a nagyobb szerepet, viszont nem szabad elfeledkeznünk a Visceral Games műhelyében készülődő játékról sem. Pláne arról, amit a BioWare csinál.
A Battlefield Hardline fejlesztői egyelőre nem sok mindent árultak el a fejlesztés alatt álló Star Wars játékról, ám a csapatnál tevékenykedő Scott Warner szerencsére egy picit bőbeszédűbb volt a Twitteren. Mondanunk sem kell, hogy sokan izgatottak lettek Warner megnyilvánulása után, ugyanis az úriember a hajdani Pandemic Studios munkatársa volt, ahol többek között a Mercenaries játékokon is dolgozott. Warner nagyon büszke ezekre az alkotásokra, az open-world játékmenet miatt rengeteg új dolgot tudtak először alkalmazni a készítés során.
We are still super proud of Mercenaries. We pioneered destruction, air strikes, sandbox combat and outposts in an open world action game.
— Scott Warner (@scottfeed) 2015. Május 17.
A megnyilvánulás érdekesebb része csak ezután következett, ugyanis kipakolt egy képet az egyik Mercenaries játékból, amelyen Han Solo karaktermodelljét láthatjuk.
"Chewie, we're home..." #StarWars #Mercenaries #hansolo pic.twitter.com/ESFHvHR0jF
— Scott Warner (@scottfeed) 2015. Május 17.
Sokan egyből arra következtetnek, hogy a Visceral Games egy open-world Star Wars játékot készít, aminek a játékmenetét jelentősen befolyásolni fogja Warner korábbi munkássága.
Mit gondoltok?