Hirdetés

Star Wars Battlefront 2 - így működnek a karakterosztályok

|

A játék producere elárult néhány dolgot arról, hogy milyen vezérelvek mentén tervezték meg a karakterosztályokat és hogy ez hogyan változtatja meg a játékot.

Hirdetés

Tegnap végre akció közben is megmutatta magát a Star Wars Battlefront 2, legalábbis a multiplayer mód. Most a játék vezető producere, Matt Webster beszélt egy interjúban az online mód egyik legfontosabb újdonságáról, a karakterosztályok bevezetéséről.

Ugye az első részben sokan hiányolták a class rendszert, ami nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a játékosok felszínesnek érezték a játékot. A második részben már négy osztály közül választhatunk: az assault trooper megfelel az első játék karaktereinek, a heavy trooper hozza majd a nehézfegyverzetet a meccsekbe, a specialist főleg nagy távolságon lesz jól használható, míg az officer a support szerepet fogja majd betölteni.

Ezen felül az is fontos, hogy az osztályok felszereltsége nem lesz állandó, hanem minden osztálynak három alap képessége lesz, amit aztán a Star Cardok segítségével folyamatosan bővíthetünk (ezeket a kártyákat pedig kinyitható ládákból tudjuk megszerezni). Emellett érdekes csavar, hogy nem csak az alap osztályokat variálhatjuk:

"A játékosok minden karaktert testreszabhatnak. Mindenkinek van három alap képessége, amit bővíthet, ráadásul nem csak magát a képességet lehet megváltoztatni, hanem azt is, hogy az mennyrei hatásos, a Star Cardok alapján. A te Darth Maulod lehet, hogy másmilyen lesz, mint az enyém."

Egyébként a hősöket, hajókat és egyebeket már nem tokenek formájában érhetjük el, hanem a feladatok teljesítéséért járó pontokkal tudjuk megvásárolni. Szintén hatalmas port kavart az első rész idején a célzás lehetőségének hiánya, szerencsére a DICE csapata ezt is pótolta. Webster szerint ezzel az volt a céljuk, hogy több mélységet vigyenek a lövöldözésbe, de ugyanakkor fontos volt a számukra, hogy megközelíthető maradjon a játék:

"Szerintem a lövöldözős Star Wars játéknál fontos szempont, hogy mindenki számára tanulható legyen. Viszont a megközelíthetőség nem jelenti a mélység hiányát és ez az, amit a DICE-nak sikerült megoldania. Mostantól ráközelíthetsz az ellenfelekre, pontosabban tudsz lőni, de ugyanakkor a fegyverek visszarúgnak és fel is hevülnek, de ettől függetlenül nehézkesebb a játék."

Úgy tűnik, hogy a srácok tényleg sokat megtettek azért, hogy bepótolják az első rész hiányosságait. Ti mit gondoltok? Hogy tetszett a Star Wars Battlefront 2 multiplayer gameplay tegnapról?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)