A brit Heavy Spectrum egy 1989-ben Amigán indult sorozat, a Shadow of the Beast újjáélesztésén dolgozik, a PlayStation 4-es változatot pedig rengeteg más játék mellett bemutatták a Sony élő közvetítésében, ami folyamatosan pörög az E3 alatt.
A több mint negyedórás demót a játékon dolgozó stúdió feje, Matt Birch is kommentálja, tőle tudhatjuk meg például, hogyan próbálnak teljesen új élményt nyújtó pályákat tervezni, vagy például azt, hogyan inspirálták őket az eredeti játékok. Így például mesél arról is, hogy a PlayStation 4-en ujjgyakorlatnak számító 3D-s terekben is megpróbálták az eredeti játék parallax dizájnját felidézni, ami 12 különböző réteget mozgatott egymás előtt, hogy minél tökéletesebb térhatást érjen el.
A Shadow of the Beast újragondolt változatának megjelenéséről viszont sajnos semmilyen konkrétumot nem tudtunk meg, de Birch szerint "már nem kell sokat várni, míg a játékosok kipróbálhatják" a PlayStation-exkluzív játékot.