A Microsoft E3-as előadásának egyik csúcspontja rögtön a nyitány volt, ugyanis a cég bemutatta a következő Halo epizód, a Halo Infinite első előzetesét. Ez természetesen azonnal beindította a hype vonatot, viszont a Microsoft most elárulta, hogy az első trailer inkább az új engine-ről szólt, a játék pedig még jóval odébb van.
A 343 Industries most egy blogbejegyzésben beszélt egy kicsit a játékról, ahol elárulták, hogy azért készítették el a Slipspace nevű új engine-t, mert egész egyszerűen annyira ambíciózus játékot terveztek, hogy szükségessé vált az új technológia. Ennek következtében az E3-as demó ezt az engine-t akarta bemutatni, valamint az új játékban várható vizuális stílust.
A bejegyzésben azt is elárulták, hogy hallgattak a rajongói visszajelzésekre és a Halo Infinite ismét Master Chief karakterére fog majd fókuszálni. A megjelenést illetően nem derült továbbra sem konkrétum, mert a srácok úgy gondolják, hogy annyi időt szánnak rá, amennyit szükséges:
"Az a cél, hogy egy olyan Halo játékot hozzunk létre, ami az új játékosokat is könnyen be tudja vezetni ebbe az univerzumba. Van pár érdekes új ötletünk, amelyekből úgy tudjuk kihozni a legtöbbet, ha a közösséggel együtt dolgozva kísérletezünk."
A 343 Industries arról is írt, hogy a Halo Infinite már megjelenés előtt kipróbálható lesz valamiféle bétateszt program keretében. Mi alig várjuk, hogy láthassuk a srácok vízióját, ti beneveztek rá?