Néhány nappal ezelőtt rengeteg részletet tudtunk meg a Google Stadiával kapcsolatban. A YouTube E3 Live műsorában Phil Harrison, a Stadia divízió feje beszélgetett Geoff Keighley-vel, és nyilatkozatában kitért az előfizetéses rendszerre is. Harrison elmondta, hogy a már bejelentett Stadia Pro csomagon felül egyes kiadók tartalmaira is külön elő lehet fizetni - a rendszert a kábeltévéhez és az extra HBO-előfizetéshez hasonlította.
Kifejtette, hogy a rendszert az ilyen lehetőségek számára optimalizálták, így a kiadókon múlik, hogy szeretnének-e előfizetéses csomagokat kínálni. Azt egyelőre nem erősítette meg, hogy a Google Stadia megjelenése alkalmával egyből lesznek ilyen előfizetéses csomagok, de nem kizárt, hogy a nagyobb kiadók szívesen élnének a lehetőséggel. A Stadia debütálásával hat Ubisoft, öt Bethesda és négy Square Enix játék lesz elérhető, így talán nekik érné meg ez a legjobban, viszont akár más kiadók számára is jövedelmező lehetne egy Stadia alapú előfizetéses rendszer.
A Google Stadia idén novemberben fog elindulni 14 országban (sajnos nálunk még nem), 2020-ban pedig már az ingyenes Stadia Base is elérhető lesz több országban.