Hirdetés

E3 2018 - a Ghost of Tsushima fejlesztői megkönnyebbültek, hogy az AC nem Japán felé vette az irányt

|

Nehéz dolguk lett volna kiemelkedni, ha a Ubisoft Assassin's Creed sorozata a közvetlen versenytársuk.

Hirdetés

Az idei E3 egyik legnagyobb meglepetése egyértelműen a feudális Japánban játszódó PS4-exkluzív Ghost of Tsushima.

Hirdetés

A gyönyörű látványvilág mellett maga a helyszín is megmozgatja a fantáziánkat, és az egyik legjobban várt játékká nőtte ki magát a Sucker Punch alkotása a pár nappal ezelőtti meglepetésből.

A fejlesztők szerint viszont nagy szerencséjük volt azzal, hogy a Ubisoft - a rajongói kérések ellenére - nem Japánba, hanem az ókori Görögországba helyezte az Assassin's Creed legújabb darabját. A szamurájok kora persze elég ütős lett volna, de a Sucker Punch számára - ahogy ők fogalmaztak - igazi rémálom szituáció lett volna. Chris Zimmerman, a csapat társalapítója szerint elég nehéz helyzetbe kerültek volna, ha ilyen versenytársat kapnak, hiába a több alapvető játékbeli különbség.

Zimmerman magáról a játékuk címéről is beszélt kicsit. Mivel a Ghost of Tsushima a középkori Japánba kalauzol minket, nagy hatással volt a fejlesztőkre az akkoriban zajló mongol invázió. Miután tanulmányozni kezdték az időszakot, kiderült, hogy az egyik első csata a Tsushima nevű helyen zajlott - innentől pedig már adta magát a játék címe.

A Ghost of Tsushima megjelenési dátuma sajnos egyelőre nem ismert, de remélhetőleg minél előbb megjelenik a PS4-exkluzív kaland. Mi már nagyon várjuk, és ti?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)