Echocrome mozgatórugó" /> Echocrome mozgatórugó"/>
Hirdetés

Echocrome mozgatórugó

|

Az Echocrome-ot a sajtó jelenleg úgy jellemzi, mintha M.C. Escher munkáit kereszteztük volna a Lemmings-el. Egy részletesebb bemutatót láthattok a játékot mozgató mechanizmusról.

Hirdetés

Az innovatív játékért járó elismerés igazán nem a Sony-t illeti, hanem az ötletet kiagyaló Japán dizájnert, Jun Fujiki-t. Az egész játékot az általa fejlesztett Object Locative Environment Coordinate System (Tárgy Elhelyezkedést Környezetben Koordináló Rendszer; OLECS) mozgatja. Az OLECS lényegében lehetővé teszi, hogy olyan térbeli alakzatok, amelyeket síkban egyféleképpen látunk, elmozgatva teljesen más alakzatot hozzanak létre, így megteremtve az illúziót. Az Echocrome eddig remek színfoltnak tűnik a játékvilágban, főleg, hogy a játékos is szerkeszthet majd pályákat. Az OLECS részletes, angol nyelvű leírását itt találjátok, most pedig következzen a videó:


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)