Valahogy sosem fogtak meg igazán a felülnézetes pixel artos játékok, de a Milanoirban volt valami különleges. Nem tudom, hogy a remek zene, a klasszikus, általam eddig csak filmeken látott környezet, vagy a pörgős akció volt-e az oka, de minden percét élveztem a hands-on demónak.
A Milanoir alapvetően egy twin-stick shooter, ami önmagában is szórakoztató, de kooperatív módban lesz igazi kihívás. A fejlesztők ötvözték az akciódús árkád részeket a 2D-s lopakodós szegmensekkel, a pályákat pedig egy-egy autós vagy épp motoros üldözéssel zárták le, ahol egy pillanatra sem lankadhat a figyelem, különben kezdhetjük előlről az egészet.
Számos különböző fegyvert felszedhetünk, ahogy az ellenfeleink sem csak késes és pisztolyos gonosztevők lesznek, és a pályák adottságait is ki kell használnunk, ha nem akarunk vérző hullák formájában elterülni a milánói macskakövön. Az egészet megbolondították néhány egyszerűbb fejtörővel és ügyességi résszel is, az útmenti táblákról például pattinthatunk golyókat a fedezék mögött lapuló ellenfelekre is.
Az őszre ígért játékben tökéletes egységet alkot a pörgős játékmenet, a kor szellemiségében írt zene és a hangulatos látványvilág, így akár egyedül, akár egy baráttal remek szórakozás. Bár mi is kontrollerrel játszottunk, egyelőre csak a PC-s változatot erősítették meg, de remélhetőleg hamarosan bejelentik az Xbox One-os, PS4-es és Nintendo Switch-es portokat is.