Hivatalosan is be lett mutatva az Elden Ring, amit a Souls-játékok atyja és A tűz és jég dala írója közösen hoznak el a játékosok számára. A most napvilágot látott információk alapján pedig egészen remek kalandnak nézünk elébe, Hidetaka Miyazaki az Xbox Wire-nek adott egy interjút a készülő játék kapcsán, így egy csomó érdekességet megtudhattunk.
Kiderült például, hogy már a Dark Souls 3 DLC-jének befejezése után megkezdődött az Elden Ring fejlesztése, és az volt a From Software célja, hogy egy dark fantasy témájú akció-szerepjátékot alkossanak meg, tele olyan dolgokkal, amelyeket a Dark Soulsban nem csinálhattak meg. A játék a Sekiro: Shadows Die Twice-szal együtt készült, de amíg abban az akció került előtérbe, addig az Elden Ringben sokkal nagyobb hangsúly lesz a szerepjátékos elemeken. Ettől persze még nehéz lesz, ne aggódjatok...
A csapat korábbi alkotásaihoz hasonlóan ezt is TPS nézetben játszhatjuk, és a közelharc is nagyon hasonlóan fog működni, mint egy Souls-játékban. Természetesen nagyszabású bossfightokból sem szenvedünk majd hiányt, hiszen gyakorlatilag a csapat védjegyévé váltak már ezek az összecsapások.
"Még a Dark Souls szériához hasonlítva is úgy hiszem, hogy ebben a játékban több lehetőségük lesz a játékosoknak a kihívások leküzdésére, és taktikájuk alakítására, amikor szembe kerülnek egy ellenféllel."
- árulta el Miyazaki az interjúban.
Sokféle fegyver és varázslat közül válogathatunk az Elden Ringben, így teljes egészében mi dönthetjük el, milyen módon szeretnénk elbánni ellenségeinkkel. A Sekiróval ellentétben testreszabhatjuk saját karakterünket, tehát ebben a tekintetben is inkább a Dark Souls sorozatra hajaz a játék. Továbbá arra is fény derült, hogy egy veszélyekkel teli nyílt világban kalandozhatunk majd, tehát előreláthatólag jóval nagyobb szabadságunk lesz, mint a stúdió korábbi címeiben.
Egyébként Miyazaki nagy rajongója George R. R. Martinnak, így elképesztően izgatott volt, amikor az beleegyezett egy találkozóba a projekttel kapcsolatban. Martin nagyban hozzájárult a játék mítoszának megalkotásához, és a fejlesztőkre is nagy hatással volt az író által lefestett világ.
"Imádtam A tűz és jég dalát és a Tuf Voyaginget is, de ha választanom kéne egy kedvencet, akkor valószínűleg a Lázálmot mondanám."
- tette hozzá a From Software feje. A történetről egyelőre nem derült ki túl sok minden, viszont ahogy azt a trailerben is láthattuk, az összetört Elden Ring (nem túl meglepő módon) fontos része lesz majd a sztorinak.
Hivatalos megjelenési dátumot még nem kapott az Elden Ring, egyelőre annyi biztos, hogy PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on lesz játszható. Kíváncsian várjuk a további részleteket a játékról, és persze egy kicsit abban is reménykedünk, hogy a projekt nem hátráltatta túlságosan Martint A tűz és jég dala következő kötetének írásában.