A Sony bemutatta a The Last of Us Part II-t, ami egyszerre volt csodálatos és brutális. A GameSpot kollégái leültek kivesézni a látottakat a fejlesztés két vezetőjével, Anthony Newmannel és Kurt Margenauval.
Az elhangzottak szerint Ellie minden mozdulatának célja van, sosem látunk majd "feleslegesen" megtörténő animációkat a játékban.
"Mindig valamihez kötjük az animációkat, szóval amikor egy nyíl elől mozdulsz el az teljesen máshogy néz ki, mint amikor egy érkező pengét kerülsz ki."
Az egyes mozgásanimációk, és támadási animációk a mozdulat szögétől és a magasságtól is függnek. Egyik mozdulat sem felesleges, és egyik animáció sem csak "egy bevett gurulás". A nyíl kihúzásosának mozdulata sem csak a hangulat keltés miatt került be a játékba.
"Ez nem egy gyógyító mozdulat, inkább csak egy hatás elmulasztása. Amikor beléd áll egy nyíl, akkor kapsz egy kis ikont jobbra lent, ami jelöli, hogy van benned egy nyíl. Ez összezavarja a célzást, nem tudsz így a hallgatózásra figyelni, stb. Ahhoz, hogy ezt megszüntesd keresned kell majd egy biztonságos helyet, és ki kell húznod a nyilat."
Több hasonló hatásra is számíthatunk majd, de egyelőre azokról nem meséltek az urak. Azt viszont elárulták, hogy a Last of Us többjátékos módja a folytatásban is visszatér. Aki attól félt, hogy nem lesz Factions mód az megnyugodhat, de a csapat egyelőre nem tud róla többet mondani azon túl, hogy lesz.
A The Last of Us Part II-nek még nincs megjelenési dátuma, egyelőre csak azt tudjuk, hogy cseppet sem meglepő módon PS4 exkluzív lesz.