AZ E3-on az ütős, és amellett rengeteg rejtett információt tartalmazó trailer bemutatója után kiderült, hogy a Cyberpunk 2077 FPS-nézetre vált, és nem a stúdió szokásos TPS perspektíváját használja.
A nézetváltás ötlete nem azért született, hogy az RPG-rajongók morogjanak, hanem egy nagyon logikus és fontos indok áll a döntés mögött. Patrick Mills, a játék quest dizájnere beszélt a témával kapcsolatban az Eurogamernek adott interjúban.
Kifejtette, hogy az FPS-nézettel elsősorban az a céljuk, hogy a játékosok ténylegesen úgy érezzék, hogy annak a karakternek a testében vannak, akit irányítanak. A Witcher 3-ban például Geraltot irányítjuk és nézzük, de ő egy már létező karakter, nem "mi" vagyunk. A Cyberpunkban viszont a főhős V, akit kedvünk szerint alakítunk a kinézetétől kezdve a háttértörténetén át a játék ideje alatt betöltött szerepéig. Mills elmondása szerint az belső nézetes megoldás tökéletes választás volt, hogy a játékosok a karakterük testébe képzeljék magukat.
Másrészt az FPS-nézet a játék egyes történései során sokkal látványosabb és izgalmas jelenetekhez vezet, a város atmoszférája is jobban átjön, mintha TPS-nézetben lennénk. Emellett a vertikalitásnak is fontos szerepe lesz a játékban, amelyhez még jobban passzol a belső nézetes megoldás.
Ti mit gondoltok erről, tényleg jobb lehet az FPS-RPG, vagy inkább játszanátok a Witcher sorozatban jól megszokott nézetben?