Csak úgy záporoznak a legújabb információk az Assassin's Creed Odyssey-ről. Miután megtudtuk, hogy komoly RPG-elemek is lesznek a játékban, illetve búcsút inthetünk a jó öreg rejtett pengének, ezúttal kiderült, hogy még a memória-szinkronizációt is kivették az Odyssey-ből.
Az eddigi összes Assassin's Creed címben megvolt a szinkronizáció, ami kidobta a jelenkori főhősünket a szimulációból, ha meghalt a múltban, vagy elgurult volna a gyógyszer, és kíméletlen, céltalan gyilkolásba kezdett volna.
Nos, idén ez a rendszer már nem fog bennünket korlátozni, ugyanis helyette egy, a Grand Theft Auto játékokban működő szisztémához hasonló körözési játékmechanika próbál majd minket kordában tartani. Így aztán szívünk szerint bármit megtehetünk, de számolunk kell a következményekkel. Túl sok balhé után elkezdenek minket üldözni, a bűneinkért pedig fizetnünk kell.
Szerintetek jól tette a Ubisoft, hogy búcsút intett a régi szinkronizációs rendszernek?