A Call of Duty: Advanced Warfare Monster-nyitófüles, XP-boostos akciójával nem volt semmi gáz, mert nem tartalomtól estek el azok, akik nem akartak energiaitalt venni.
A Destiny és a Red Bull közös promójával viszont már más a helyzet, egy quest (is) a jutalma azoknak, akik energiaitalt vesznek. Ez sokakat érzékenyen érintett, és újra előjött a fejlesztők közötti vicces csipkelődés (a legutóbbi célpontja egész véletlenül szintén az Activision volt): most a Techland hirdetett kampányt, miszerint aki lefotózza magát, ahogy egy pohár vizet iszik, és megjelöli a posztját a #DrinkRightDyingLight cimkével, egy új premium docketet kap.
We're jumping on the latest trend in game marketing!
#DrinkRightDyingLight > #DrinkForDLC pic.twitter.com/DQHr6MRFwi
— Dying Light (@DyingLightGame) June 24, 2015
És ha azt hiszitek, a poén itt kimerült:
Word of advice from @TechlandGames girls: Stay hydrated, drink water!
#DrinkRightDyingLight pic.twitter.com/Zmktpfrtwt
— Dying Light (@DyingLightGame) June 25, 2015
How are everyone's hydration levels today?
P.S. Really tempted to re-tweet some more of your photos. Shall we?
— Dying Light (@DyingLightGame) June 25, 2015
Érdemes megnézni a Dying Light twitter csatornáját, sok vicces képet retweeteltek már. Mi teljes mértékben az ügy mellé állunk, és bár képet nem posztolunk róla, vizet azért iszunk!