Na jó, annyira nem komollyá, de azért négy DLC meg egy 50%-os XP boost nem semmi.
Miután az Activision a Red Bullal szövetkezve elindította kampányát – melynek lényege, hogy azok, akik Red Bullt isznak, ingyen Destiny DLC-t kapnak –, a Techland kitett egy képet, hogy azoknak, akik lefotózzák magukat egy pohár vízzel, ajándékot ad. Mivel nyilván sokan vették a poént, és az ilyen kampányokra általában ugranak az emberek, a csapat úgy gondolta, érdemes ebből többet kihozni, és stretch goalokat hirdetett meg: a "TH1RST-1S-R34L" kód beváltásával járó docket mellett, 5000 tweet után (amit sikerült elérni mostanra) június 28-tól 24 órán át 50%-kal több XP jár, 10000, 20000, 35000 és 50000 tweet elérésénél pedig mindig eggyel nő az ingyenes DLC-k száma. A feladat tehát annyi, hogy vizet iszunk, lefotózzuk, majd a #DrinkForDLC hashtaggel feltöltjük a Twitterre. Hajrá!
Blown away by the reaction! Now we're taking it further.
The more you drink, the more you get!
#DrinkForDLC pic.twitter.com/U0sh34HYnV
— Dying Light (@DyingLightGame) June 25, 2015