Pete Hines néhány nappal ezelőtt már a világ tudtára adta, hogy ha valakinek nem tetszik a Doom brutalitása, az őket bizony egy cseppet sem érdekli. A fejlesztésnél nem arra törekedtek, hogy minél több bél és agyvelő robbanjon a képünkbe, de egyértelműen azt szerették volna elérni, ha a játék hű marad a legendás elődökhöz.
Mint kiderült, ez elsőre nem sikerült igazán. Egy korábbi változatot teljes egészében töröltek, majd a nulláról kezdték újra a fejlesztést, mert nem voltak elégedettek az eredménnyel. "Úgy éreztük, hogy nem eléggé Doom-os a játék, ezért kidobtuk az egészet és újrakezdtük a fejlesztés. Többen távoztak és néhány új arcot is felvettünk, így nem volt könnyű helyzetben a stúdió, de a változás meghozta az eredményét." - mondta Hines.
"Próbáld meg becsukni a szemed és elképzelni egy Call of Doom vagy egy BattleDoom játékot, ahol azt érzed, hogy ez nem igazán Doom, csak egy másik franchise Doom köntösben." - tette hozzá. "Nem volt elég gyors. A démonok megvalósítása, a harcok brutalitása, és még egy csomó dolog lógott ki a sorból. Az egész játékmenet teljesen más volt, néha még fedezékbe is húzódott az ember. Ez lehet, hogy más FPS-eknél működik, de a Doom -nál valahogy nem illett a képbe."
Nektek hogy tetszik az új Doom?