Függetlenül attól, hogy kinek mennyire jöttek be az angol Ninja Theory által ebben a konzolgenerációban elkövetett játékok (Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West) abban bizonyára mindannyian egyetértünk, hogy amikor megmutatták, milyen irányba kívánják elvinni a Capcom patinás sorozatát, a DmC: Devil May Cry epizóddal, mintha haloványan érződött volna némi ellenszenv a rajongók részéről.
Persze, értjük mi, hogy új, minden eddiginél szélesebb közönséget szeretnének megszólítani (ennek esik épp áldozatul a Resident Evil franchise), de azért vannak dolgok, amit nehezen lehet letuszkolni az ember torkán. Mindazonáltal a prezentáció formája csak a beleélést segíti elő (vagy hátráltatja), jól kidolgozott játékmechanizmusoknak köszönhetően még lehet szórakoztató a végeredmény. Ezt legkorábban január 15-én zsűrizheti le a nagyközönség (kivéve azokat, akik például a gamescomon vetettek rá egy pillantást néhány órás sorban állás után).
Alex Jones producer a Capcom részéről egyelőre optimista húrokat penget, s bízik abban, hogy a balett, a lövöldözés, és a fegyveres közelharc eszelős keverékeként felfogható játékmenetre, és az izgalmas történetre ráérezve még többet akarnak majd a DmC: Devil May Cry-ból a játékosok, s akkor már semmi sem állhat egy (vagy több) folytatás útjába.