Attól mondjuk nem félünk, hogy nem lesz meg a játék elkészítéséhez szükséges 500 000 dollár, sőt, az is esélyes, hogy a hét végéig sem kell várnunk erre.
A Larian Studios pár hete jelentette be a Divinity: Original Sin II-t, de akkor csak annyit mondtak, hogy a részleteket a Kickstarter projekt indulásával együtt fogják elárulni. Mivel ez ma elstartolt, a csapat tartva magát az ígéretéhez elárulta többek között azt, hogy a játék elején egy karaktert választhatunk, akinek beállíthatjuk kezdőértékeit, faját, illetve eredettörténetét. Mellé csatlakoztathatunk legfeljebb három társat, akik legalább annyira kidolgozottak lesznek, mint ő maga, saját eredettörténettel, motivációkkal rendelkeznek. Ha kooperatívan játszunk, lehet, hogy más úton kell haladnunk, mint a többiek, mert a mi céljaink nem feltétlenül egyeznek majd az övéikkel. Rajtunk áll, hogy ellenségesek vagy barátságosak leszünk-e a többiekkel.
Emellett a csapat új párbeszéd-rendszert, új crafting rendszert tervez, illetve bevezetik a Skill Craftingot, amivel kombiniálhatjuk a különböző képességeket és varázslatokat, hogy ezekből újakat hozzunk létre. Lehet majd húzni és tolni dolgokat, bekerül egy fedezékrendszer és több más játékmechanikai újítás. A Divinity: Original Sin II alapvetően az első rész Enhanced Edition kiadására épít, megtart mindent, ami ott jól működött, de emellett rengeteg területen újít, bővít. További információkért látogassatok el a projekt fent linkelt Kickstarter oldalára.