Ahogy arról már korábban is Ãrtunk a PC Zone 200. jubileumi száma ránthatja le a leplet a világon elsÅ‘ként a Deus Ex 3 részleteirÅ‘l. Az Eidos Montreal srácai semmit sem bÃztak a véletlenre, konzulensként felkérték az elsÅ‘ rész sztoriját jegyzÅ‘ Sheldon Pacotti-t.
2027-ben járunk, a fÅ‘hÅ‘s pedig Adam Jensen biztonsági tiszt egy biomechanikai laboratóriumban. Egy napon kommandósok támadják meg a cég központját Adam terveit használva, s szabályos mészárlást végeznek. A szerencsétlen fÅ‘hÅ‘s pedig hirtelen egy összeesküvés kellÅ‘s közepén találja magát. Az ultramodern Shanghaj városa már biztos, mint játéktér, ahol a szegények az utca mocskában fulladoznak, mÃg a gazdagok a kiváltságosok életét élik a felhÅ‘karcolók felsÅ‘ szintjein. A fejlesztÅ‘k letették a nagyeskűt, hogy a második részben elkövetett hibákat nem ismétlik meg. Helyette újakat fognak elkövetni! (nyugi, csak vicceltem)
A harc ezúttal csak és kizárólag a játékos ügyességén múlik, nem pedig a jártasságok megszerzésén és fejlesztésén. A hangsúly a fegyverek módosÃtására és tuningolására tolódott. Az árnyékok szerepe helyett az újdonsült fedezékrendszer dominál majd a lopakodásban, a sebesülések pedig néhány másodperc pihenéssel gyógyulnak. Hiába no, új szelek fújnak.
Összesen 20 fejlesztés segedelmével változtathatjuk Adam Jensent halálos fegyverré. Az egyik olyannyira megnöveli az erejét, hogy ütésével átszakÃthatja a falakat, alaposan meglepve ezzel ellenfeleit. Persze Å‘ket is lehet majd püfölni, mi több egyenesen javallott. Egy másik hatására "csápok" lövellnek ki a hátából, amelyek megkapaszkodnak a falban, s Ãgy biztonságban ugorhatunk le épületek tetejérÅ‘l.
A jubileumi szám október 9-én jelenik meg, s csak utána kerülhetnek fel a netre a fotók, Ãgy egyelÅ‘re kénytelenek lesztek beérni néhány nem túl jó minÅ‘ségű szkennelt képpel.