Míg az Activision a Call of Duty sorozat, legutóbb konkrétan a Call of Duty: Advanced Warfare kapcsán a Microsofttal kötött együttműködést, addig a Destinyt a Sony szerezte meg magának.
A kiadónak így nem is kellett soha sajtókonferenciát tartania, elég műsoridőt kapott a platformok üzemeltetőinek előadásai során. Mindkét játék multiplatform, de a megállapodás értelmében exkluzív tartalmak járnak vagy az Xbox, vagy a PlayStation felhasználóknak.
Ugyanakkor a Destiny megjelenése mindenkinek fontos, a Microsoft is szeretné tudatni a felhasználókkal, hogy a játékot Xbox One-ra és Xbox 360-ra is meg lehet vásárolni, de mivel a Sony és Activision közti megállapodás miatt tilos volt reklámoznia a megjelenést, kellett valami nem perelhető megoldás. Ezért született meg a Destiny parfüm kamu hirdetése, amit a DestinyFragrance.com-on ti is megnézhettek. A Discover More gombra kattintva előjön a magyarázó szöveg, amiből megtudhatjuk, miért kellett ilyen körmönfont megoldást alkalmazni, illetve egy újabb gomb, amivel egy olyan oldalra juthatunk, ahol Destinys Xbox One bundle-öket láthatunk. Ügyes, ügyes.