Az évtized félresikerült marketingkampánya lehet az Activision és a Red Bull együttműködése, amit először a játékosok szedtek ízekre, aztán a Techland, de itt a sztori még nem ért véget.
A promóció lényege az volt, hogy a Red Bull dobozokra kódokat nyomtattak, amiket beváltva a játékosok exkluzív tartalmakat kaptak, köztük egy új küldetést, ami a közelgő kiegészítővel, a The Taken Kinggel válik elérhetővé.
A NeoGAF fórumozói viszont valami csoda folytán rájöttek, milyen szisztéma alapján állnak össze a kódok, a betűk és a számok hogyan kerülnek egymás mellé, és így gyakorlatilag az összeset ki tudták találni. Ennek következtében le is halt a kódbeváltó oldal, illetve egyre többen jelezték, hogy hiába vettek energiaitalt, az ahhoz járó kód nem működött.
A szisztémát értelemszerűen nem tesszük itt közzé, és ha rá is találtok, gondoljatok arra, hogy valaki, aki fizetett a kódért, csalódottan ül majd a gépe előtt. Egyelőre nem tudjuk, az Activision vagy a Red Bull mit lép.