A Bungie MMOFPS játéka a PvP mellett egyjátékos küldetéseket és néhány főre tervezett PvE szcenáriókat is tartalmaz, azonban nem minden lesz elérhető az első pillanattól. A fejlesztők a Destiny tesztelése alatt rájöttek, hogy első szinten bizony nem vicces másokkal harcolni, így megkötötték kicsit a játékosok kezét.
"Amikor a stúdióban a tesztelők kipróbálták a játékot, az volt az elfogadott tendencia, hogy az első küldetés után rögtön fejest ugrottak a PvP világába. Bár tapasztalt játékosokról beszélünk, akik tisztában vannak a különböző játékmechanikákkal, hatalmas hátrányból indultak, mert még nem volt szuperképességük, és mindössze az első küldetésből kapott fegyvert használhatták" - mondta Tyson Green, a Bungie vezető dizájnere.
"Szörnyű érzés, hogy még csak fél órája játszol a Destiny-vel, de máris bucira vernek. Az PvP feloldásához túl kell esnünk néhány küldetésen,szerezni néhány fegyvert, megtanulni a szuperképesség használatát. Ha ez megvan, minden más karakterünk számára is feloldódik a PvP, függetlenül a karakter szintjétől. A játékosoknak itt már van annyi tapasztalata, hogy fel tudja mérni, be akar-e szállni egy csatába egy szál alsóban, vagy inkább megerősíti kicsit a többi karakterét is." -tette hozzá.
Green úgy gondolja, a játékosok is egyetértenek majd a döntéssel, és elfogadhatónak tartják a megoldást. A PvP szcenáriók feloldásához egyébként nem kell majd napokig grindelnünk, néhány óra játékkal elérhetővé válik a funkció.
Nektek mi a véleményetek erről a megoldásról?