Hirdetés

Játékötletekkel a kreativitásért és demokráciáért

|

A svédek mindent megtesznek, hogy a demokrácia és kreativitás alapjait minél szélesebb körben véssék az emberek fejébe. Még játékot is fejlesztenének emiatt.

Hirdetés

A Democreativity nevű projekt egy hónapja indult Svédországból, azóta a világ minden pontjáról csatlakoztak a kezdeményezéshez. A projekt kitalálói hisznek abban, hogy a kreativitás alapja a demokrácia, ahol minden ötlet egyenlő súllyal és eséllyel kerül a publikum elé. A programban lehetőséget szeretnének adni minden új ötletnek, hogy ne kelljen beérnünk a nagy franchise-ok ezerszer lerágott játékmenetével és karaktereivel, hanem valóban új, innovatív gondolatokat hozhassanak a játékvilágba.

A projekt első 4 hete alatt több mint 500 ötlet érkezett a világ 126 országából. A Democreativity kitalálói nem akarják maguk lefejleszteni a játékokat, a projekt célja, hogy új, egyedi ötletekkel lássa el a játékfejlesztőket, akik talán itt találják meg az áttöréshez szükséges alapot. 

A beérkezett ötletek nagy része teljesen mellőzi az agressziót, szereplők terén igénylik az újdonságot. A beküldők elsősorban fantasy környezetben gondolkodtak, szemben az elmúlt évek mainstream trendjeivel, amit a realisztikus játékok domináltak.

A svéd fejlesztőcsapatok korábban olyan játékokat tettek le az asztalra, mint a Candy Crush Saga, a Battlefield sorozat, a Far Cry 3, vagy épp a Minecraft. Az ország erőteljesen épít a szellemi tőkére, ezt tekintik a legfontosabbnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)