A PC-s játékostábor anno kimaradt abból az Å‘rületbÅ‘l, amit a Dead Rising jelentett. A Capcom egy éven belül sorozattá bÅ‘vülÅ‘ cÃme meg sem próbált a Silent Hill sejtelmességével és itt-ott tetten érhetÅ‘ pszicho-horror elemeivel élni. Mindent - még a történetet is - szolgaian vetett alá a játékmechanizmusnak, ami gyakorlatilag abból áll, hogy bármivel, tényleg bármilyen kezünk ügyébe akadó tárggyal adunk az élÅ‘holtaknak. ElsÅ‘sorban ott cirógatjuk Å‘ket lágy simogatással, ahol nagyon fáj, és ahol komoly hiányosságaik vannak. Természetesen a kobakjukra céloztam ezzel.
A most már PC-re is bejelentett Dead Rising 2 esetében nem változtattak a jól bevált recepten, ezúttal is zombik tÃzezreit kell valamilyen módon jobblétre szenderÃtenünk.
HelyszÃnként a Las Vegasra hasonlÃtó Fortune City kaszinói, szállodái és játéktermei szolgálnak. A fejlesztésért pedig a Capcom ezúttal nem egyedül, hanem a kanadai Blue Castle Games csapatával együttesen felel.
No, a lényeget majd' elfelejtettem. A már lefutott GDC prezentációi során a Capcom vezetÅ‘ karaktertervezÅ‘je, Izmeth Siddeek elárulta, hogy a játék nem kevesebb, mint hatezer (6.000) izgÅ‘-mozgó kétlábút képes egyszerre a képernyÅ‘n megjelenÃteni, ha több játékos együttes ámokfutására kerül sor. Mi ez, ha nem közvetlen utalás arra, hogy a folytatás a multiplayer rajongóknak is kedvez?