A Yager egy jó fejlesztőcsapat, és amit a Dead Island 2-ből eddig láttunk, az is meggyőző volt, viszont van úgy, hogy a kiadó és a fejlesztők elképzelései különböznek.
Most is ez történt. A Yager vezérigazgatója, Timo Ullmann egy gyönyörűen megfogalmazott sajtóközleményben tudatta velünk az ügy részleteit. Azzal kezdte, hogy a csapat elhivatott aziránt, hogy AAA-minőségű játékokat készítsen, tagjai a „legjobb kreatív elmék és tech specialisták”, akiknek egyeznek az elképzelései. „A csapat elszántan dolgozott azon, hogy a Dead Island 2-t a minőség új szintjére emelje. Ugyanakkor a Yager és a Deep Silver elképzelései eltávolodtak egymástól, ami végül az ismert döntéshozatalhoz vezetett.” - írta.
A Yager mostantól minden erejével a Dreadnoughtra fókuszál, illetve „egyéb vadonatúj projektekre”. A gamescomra bejelentéssel készülnek, figyeljétek a GSO-t, hátha valami Spec Ops: The Line-szerű lesz az. Vagy valami hasonló.