A Dark Souls elég jól sikerült, ezért nem csoda, hogy egyesek a From Software sikerjátékának farvizén igyekeznek előbbre jutni.
A koreai 4:33 Creative Lab nevű játékfejlesztő cégnek most jelent meg a Blade című akció-RPG-je, ami rögtön a Google Play toplistájának az élére tornászta fel magát az országban. Ezzel persze eddig nincs is semmi baj, viszont a Blade promóciós anyagai megszólalásig hasonlítanak a Dark Souls reklámkampánya alatt látott képekre és videókra.
Vegyük például azokat a reklámokat, amiket a metró oldalára cuppantottak.
Némi hasonlóság azért felfedezhető, de persze a Dark Souls-osnál nyitva van az ajtó, illetve a sor végén ülő hölgyek is más életkorúak.
Ezzel még nem ér véget a dolog, ugyanis a Blade trailere (amit azóta töröltek a YouTube-ról) is emlékeztet valamire. Mondjuk a Dark Souls II trailerére egy kicsit. Több képet is sikerült lementeni, ezekért és a teljes sztoriért kukkantsatok át a Kotakura.
A stúdió azóta az összes reklámanyagtól megszabadult és egy nyilatkozatban azt mondták, hogy általában nem dolgoztatnak külsős reklámcégekkel és az egész az ő hibájuk. A 4:33 már jogi lépéseket is tett az ügyben, ugyanakkor gondolom valaki azért megmutatta nekik a koncepciókat, mielőtt azokat felnyalták egy metró oldalára. Nem volt ott valaki aki azt mondta volna, hogy esetleg talán ezt nem kéne? A Lords of the Fallen is Dark Souls-os egy kicsit, de azért közel sem annyira, mint ez.