Hirdetés

Crackdown 3 - az internetszolgáltatók tehetnek keresztbe a rombolásnak

|

A Crackdown 3 ismét megpróbálja megmutatni, az Xbox One-ról a felhőbe kihelyezett számításokkal elképesztő játékokat lehet létrehozni, viszont ennek is megvannak a buktatói, amikről persze a Microsoft is tud.

Hirdetés

A gamescomon láthattuk a játékot leleplező trailer óta először a Crackdown 3-at, ami nem kis ígéretet tett, amikor meglebegtette, hogy a multiban teljesen lerombolhatjuk a várost. A Reagent Games és a Microsoft arra a nem egyszerű trükkre készül, hogy az ehhez szükséges számításokat a Microsoft Clouddal végezteti el, ennek azonban lehet néhány akadálya.

A Microsoft ugyanis szembe kellett nézzen azzal a problémával, hogy a tőlük elinduló adatok megváltozhatnak az adattovábbítás utolsó szakaszában, amikor az internetszolgáltatónktól az Xbox One-unkig kell majd továbbítani a felhőben végzett számítások eredményét. "Azt tudjuk biztosítani, hogy ami elhagyja az adatközpontot, az egy bizonyos állapotban legyen, de azt nem, mi történik addig, amíg az adat eljut az emberek házáig" - mondta Shannon Loftis, a Microsoft kiadói részének vezetője. A Crackdown 3 készítői viszont erre is felkészültek, és elmondásuk szerint "a kliens oldalon van egy kódsor, ami biztosítja, hogy az összes változat szinkronban maradjon, és a játékosok is azt lássák, amit mi látunk".

Mit gondoltok, a Crackdownnal végre ki tudják hozni a felhőből a teljesítményt, amit olyan régóta ígérnek?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)