Elvileg jövőre várhatjuk a Command & Conquer 4 bemutatkozását, melynek bejelentését követően kisebbfajta ribillióra került sor a hivatalos fórumon.
Az Electronic Arts egy ideje úgy döntött, hogy lazít eddigi másolásvédelmi politikáján, s kukába vágja a vásárlók egy részének fejfájást okozó DRM-et. Helyette viszont előállt egy új megoldással: ahhoz, hogy akár másokkal, akár egyedül teljesítsük a Command & Conquer 4 küldetéseit, állandó netkapcsolatra van szükség. A hivatalos indoklás szerint erre azért van szükség, hogy figyelemmel kísérhessék a játékos haladását, ám azon sem szabad csodálkozni, ha egyesek máris a kalózkodás elleni újabb fegyverről beszélnek.
A már több, mint egy esztendeje készülő Command & Conquer 4 az előzetes információk szerint a tibérimmezők terjedése miatt kihalással fenyegetett emberiség két vezető frakciójának (GDI, NOD) összefogását, és az idegenek ellen vívott küzdelmeit meséli el.
Update: A hivatalos közlemény szerint egy ősrégi betárcsázós netkapcsolat is megfelel a singleplayer kampányhoz, ami alatt az állandó online kapcsolat ellenére sem találkozhatunk laggal. Továbbá mindent megtesznek azért, hogy multiplayer esetén kiküszöböljék az eltérő sebességű netkapcsolatokból fakadó kellemetlenségeket (pl. lag).