Kevés játékot előz meg akkora várakozás, mint a CD Projekt RED műhelyében készülő The Witcher 3-at, ennél fogva valahol érthető néhány rajongó csalódottsága, amikor kiderült, hogy újra elcsúsztatták a játék megjelenését. Természetesen a csúszások nem ok nélkül történtek, néhány fejlesztő pedig meg is indokolta ezt egy interjúban.
A csapat a PC RPG Community egy tagjával ült le beszélgetni, akinek elárulták, hogy a játék késése legfőképpen azért van, mert a stúdió nem szeretné tönkrevágni a reputációját azzal, hogy egy félkész játékot jelentet meg a piacon: "Egyszerűen a játék még nem állt készen. Ha figyeltél az utóbbi időben, akkor láthattad, hogy elég rosszul reagálnak a rajongók egy olyan játékra, ami még nincs is kész. A reakció teljesen érthető, mi semmiképpen sem szeretnénk szart kiadni a kezeink közül."

A srácok természetesen nem csak a piaci okok miatt akarnak figyelni a minőségre, a büszkeségük is fontos szerepet játszik abban, hogy a végsőkig is hajlandók eltolni a megjelenést: "Szerintem mindig is fontos volt a nálunk dolgozó embereknek, hogy amit megjelentetünk az kitűnő legyen. Így nem kell kifogásokat keresnünk és bocsánatot kérnünk, hanem inkább büszkék lehetünk arra, amit letettünk az asztalra."

Továbbá azt is megjegyezték, hogy míg vannak olyan kiadók (természetesen név nélkül), akik egyszerűen megjelentették volna a játékot a hibáival együtt, a csapat úgy döntött, hogy inkább kibírja a rajongók dühét és türelmetlenkedését, ha ez az ára annak, hogy a lehető legjobb játékot készítsék el.
A The Witcher 3 megjelenés május 19-én várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Ti kibírjátok még ezt a néhány hónapot?