A Camelot Unchained Kickstarter projektje 2013 májusában zárult, amikor a szükséges 2 millió helyett 2,23 millió dollárt sikerült összekalapozniuk. A tesztelésnek mostanában kellene elindulnia, a City State Entertainment azonban kénytelen volt jövő év elejére csúsztatni a kezdést, mert még sehogy nem áll a játék.
A tervek szerint 2013 végére teljes létszámmal dolgozott volna a stúdió, ám végül csak idén májusra sikerült feltölteni az üres helyeket. Mark Jacobs, a stúdió feje elmondta, nagyon sajnálják, hogy nem sikerült időre teljesíteniük az elvárásokat, és ha további csúszás állna be, akkor kompenzálni fogják a támogatókat.
„Ha február végéig nem sikerül elindítanunk az alfát, akkor Founder és CSE pontokkal valamint ingyenes előfizetéssel kárpótoljuk majd a támogatókat. Bár a február még csak egy előzetes becslés, ha eddig nem sikerül elérnünk a kitűzött célt, akkor mindenképp életbe lép a garantált bónusz. Tudjuk, hogy nem muszáj ezt bevállalnunk, de úgy érezzük, hogy ez a helyes döntés."
Egyébként hogy tetszik a Camelot Unchained?