Minden évben izgalmas várni, hogy az azévi CoD-ot milyen gyorsan kapkodják. Az most Activision vidáman kürtölte világgá, hogy a Treyarch lövöldéjét bizony viszik, mint a cukrot.
Egész pontosan 550 millió dollárnyi bevételt hozott a megjelenés napjának péntekjén és az utána következő hétvégén a Call of Duty: Black Ops III, amivel a 2015-ös év legnagyobb szórakoztatóipari rajtját tudhatja magáénak (bár ez az év végéig simán megdőlhet, elnézve a játék- és filmmegjelenéseket), megelőzve a nyári Jurassic Worldöt. A Black Ops-széria folytatása egyébként az előző két évi Call of Dutynál jobban érdekelte a vásárlókat, az Advanced Warfare-hez képest majdnem megduplázták a digitális eladásokat, de az előző két évnél "jelentősen magasabbak" voltak a bolti eladások is.
Nagyrészt az előző generációból hiányzó feature-ök miatt a konzolos Black Ops III játékosok nagy része átköltözött a jelenlegi hardverre, az Egyesült Királyságban például a bolti vásárlók 91 százaléka Xbox One-ra vagy PS4-re vette meg a játékot. Az utóbbi platformon egyébként az első napot tekintve a legtöbb digitális példányt eladott játék is lett.