Az Ensemble Studios által elindított Age of Empires széria az RTS műfaj egyik legnagyobb ikonja, és míg a sorozat már szebb napokat is látott, az eredeti csapatot alkotó veteránok nem ülnek a babérjaikon, hanem jelenleg is azon dolgoznak, hogy újra megdolgoztassák az agytekervényeinket.
A BonusXP csapata által fejlesztett Servo középpontjában hatalmas robotok lesznek, akik egy nagyon értékes erőforrásért küzdenek életre-halálra a Régi Föld felszínén. Első hallásra ez egy standard sci-fi RTS benyomását kelti, de természetesen nem csak ennyiről van szó. A küldetések során ugyanis alkatrészeket és fegyverket gyűjtögethetünk, amelyeket a missziók között felszerelhetünk a szervóinkra és ezzel felkészülhetünk az elkövetkező, keményebb nehézségű csatákra.
A játék egyik szokatlannak tűnő vonása, hogy a fejlesztők szerint az egyes küldetések elég rövidek, nagyjából 10-15 perc alatt végigjátszhatók. David Pottinger, a BonusXP alapítója szerint azonban ez így teljesen rendben van: „Igazából nagyon jól működik. Lejátszol egy 10-15 perces meccset, szerzel egy új alkatrészt, aztán eldöntöd, hogy felszereled-e az egyik robotodra, majd kezded a következő kört.”
A csapat szerint a pörgés fontos szerepet tölt be a játék dinamikájában: „Megtervezni egy olyan csapatot, amivel jól meg tudod valósítani a stratégiáidat és képes vagy gyorsan reagálni az új kihívásokra, legalább olyan fontos, mint odafigyelni a gazdaságra, vagy kivitelezni egy tökéletes rakétatámadást."
Az ötlet érdekesnek hangzik, a csapatban pedig vannak olyan nagy nevek, amik okot adnak az optimizmusra. A csapatot alapító David Pottinger és Bruce Shelley anno együtt tervezték meg az első Civilization játékot Sid Meierrel, mielőtt megalapították volna az Ensemble-t.
A Servo megjelenési dátumát még nem tudni, de a csapat szerint az elkövetkező hónapokban bekerül a Steam Early Access programba, az előrendelés pedig már most elindult a játék honlapján.