Természetesen a 4700 alkalmazott java része a "customer support", azaz a terméktámogatás részlegben tevékenykedik, de 4700 ember akkor is rengeteg - még akkor is, ha 11 városra oszlanak el.
Azért folyik termelés is a Blizzardnál, nemcsak terméktámogatás - a négy fő projekten (World of Warcraft, StarCraft II, Diablo III, Project Titan) 750 fejlesztő dolgozik, amely szintén elképesztő szám (még akkor is az, ha ebben esetleg egyéb titkos projektek fejlesztői is benne lehetnek).
Frank Pearce, a Blizzard társalapítója beszélt ezekről a számokról a múlt heti DICE-on példaképp hozva fel ezeket a számokat arra, hogy a World of Warcraft megjelenése idején milyen felkészületlen volt a cég. "Fogalmunk nem volt róla, mibe vágtunk bele. Egyszerűen le kellett állítanunk a játék boltba szállítását." - nyilatkozta Pearce. Ma már a cég sokkal agresszívebben tippeli meg a jövőbeli erőforrásokat és több száz "támogató" dolgozó várja az ilyen jellegű megjelenéseket.