A Beyond: Two Souls előzetesünkből már képet kaphattok a Quantic Dream legújabb interaktív drámájáról, de most David Cage azt is elmondta, hogy ugyan szeretett a rajongókkal és a szakmabeliekkel, a tanácsaikra nem mindig figyel oda.
Cage nem úgy fejleszti a játékait, hogy megnézi mit szeretne a többség és sorra pipálgatja ki a dobozokat. Számára nem ez jelenti a játékfejlesztést, szerinte egy kreatív elme képtelen ilyen határok közé szorítva működni. "Ha a Heavy Rain egy tragédia lett volna, akkor bizonyára máshogy gondolkodnék, de igazából az ember igyekszik nem befolyásolhatóvá válni a kritikák által, mert akkor egy idő után a marketing irányítaná a munkáját" - mondta Cage.
"Csinálod, amiben hiszel, vagy amerre az ösztöneid visznek és csak imádkozol, hogy a végére ne legyen teljesen rossz" - folytatta a fejlesztőzseni, arra utalva, hogy inspirációt ugyan merít a visszajelzésekből, de nem hagyja magát befolyásolni.
Most érkezett a hír, hogy a Beyond: Two Souls fejlesztésébe nem csak a fejlesztők összes kreativitása, hanem 27 millió dollár is belement. A Grand Theft Auto V 170 milliós költségvetése mellett ez nyilván eltörpül, de a Beyond októberi megjelenése után reméljük, hogy erről a játékról is olyan pozitívan írhatunk majd, mint a Rockstar zseniális alkotásáról.