A tavaly októberben megjelent Beyond: Two Soulst rengetegen várták, de amikor megérkezett, már nem volt mindenki olyan boldog.
A Heavy Rain, a stúdió előző játéka is inkább volt interaktív film, mint játék, de a Beyondnál sokan úgy érezték, hogy a QD most túlzásba esett. Megosztotta a játékosközösséget is, de azért 2013 végéig volt egymillió gamer, aki úgy döntött, tesz egy próbát vele, a Sonynak pedig ez épp elég volt ahhoz, hogy sikeresnek tekintse a játékot, és létrehozzon egy aloldalt, amin a játékhoz kapcsolódó kommentekben legtöbbször szereplő szavak jelennek meg stílusosan (illetve az „a”, a „million” és a „thanks” szó. A középső valószínűleg nincs a top 10-ben).
Összehasonlításképp a Heavy Rainből 2010 októbere és 2013 augusztusa között hárommillió példány fogyott, és tekintve, hogy a Beyond is egy exkluzív cím, azért el kell ismerni, hogy tényleg nem rossz ez az egymillió.
A Quantic Dream közben a következő projektjén dolgozik, ami már PlayStation 4-re fog megjelenni, de mivel még be sem jelentették, nem valószínű, hogy idén.