Sajnálatos módon a várva-várt Beyond Good & Evil 2 bejelentés nem történt meg az idei E3 során, a Ubisoft még a közelmúltban is csak annyit mert biztosra mondani a projekttel kapcsolatban, hogy akkor fogják kiadni, ha tökéletes lesz. Ennek tudatában, illetve Michael Ancel tavalyi nyilatkozata alapján a mostani konzolokon már nem fogunk vele játszani. Most az is kiderült, hogy miért volt szükség erre a döntésre.
Ancel a GameReactor munkatársával ült le beszélgetni, és bevallotta, hogy a Beyond Good & Evil 2 a jelenlegi konzolgenerációban is megvalósítható lenne, csupán – nincs rajta mit szépíteni - nem éri meg számukra az optimalizálásra fordított energiát.
Mivel a PlayStation 4 és az Xbox One platformok kis túlzással már az ajtónkon kopogtatnak, ezért elsősorban ezekre koncentrálnak a fejlesztés során, mivel a Beyond Good & Evil 2 egy olyan projekt, amely nagy dolgokra hivatott, és hamarosan remek hírekkel szolgálnak nekünk mindezzel kapcsolatban. Remélhetőleg a kurrens változatok sorsában a játék PC-s változata nem fog osztozni.