Napjainkban egyre gyakrabban fordul elő az a kellemetlen eset, hogy egy videojáték vagy film mögött rejtőző kreatív csapat már jóval a megjelenés előtt sikeresen elspoilerezi a történet fontosabb részleteit. A Bethesda Game Studiost is zavarja ez a tendencia, ők semmiképpen sem szeretnék elkövetni ezt a hibát a Fallout 4 tekintetében.
Pete Hines a Bethesda marketingért felelős fejese egy interjúban elárulta, személy szerint le lenne sújtva, ha a Fallout 4 megjelenése napjáig bármi új információ napvilágot látna a történetről. A fejlesztőknek egyértelműen az a célja, hogy a legteljesebb játékélményt adhassák meg a vásárlóknak, így a történet puskaporát sem szeretnék idő előtt eldurrogtatni. Hines szerint ha megkérdeznénk Todd Howardot, a játék direktorát, akkor mindenképpen azt a választ kapnánk, hogy egy játék bejelentése és megjelenése közötti időnek egy hét vagy akár egyetlen nap lenne a legideálisabb.
Mint tudjuk, végül körülbelül fél évvel a November 10-én esedékes start előtt történt meg a nagy bejelentés. A cégnél úgy érezték, ez bőven elegendő időt biztosít arra, hogy kellően felcsigázzák a játékosokat. Hines azt is elmondta, hogy a csapat jelenleg teljes erőbedobással a játékon dolgozik és nem kezdek bele az erőforrások megosztásával már most DLC-k hegesztésébe. Szerinte a jövőbeni DLC-k és a mod-támogatás nagyon fontos dolgok, de csak a megjelenés után érdemes velük foglalkozni, hiszen ha nem alkotnak meg egy jó játékot, akkor felesleges is DLC-ken gondolkodni.
Ti örültök, hogy a Fallout 4 történetéből nem fognak spoilerek kiszivárogni vagy szerintetek inkább jobb lenne kicsit többet tudni a sztoritól?