A zártkörű bétateszt közepette aktívan lövöldözgető szerencsés egyének bizonyára már értesültek arról, amit James Salt senior producer mindannyiunkkal megosztott: közép-európai idő szerint este hatkor behúzzák a kéziféket, és egy időre taccsra teszik a szervereket. Pánikra semmi ok, a felhőtlen bétázgatás szüneteltetésére azért van szükség, hogy a rengeteg visszajelzés alapján felderített bugokat eliminálják, közelebb kerüljenek a tökéletes játékegyensúly megteremtéséhez, és a jéghegy csúcsán (maga a játék) túl a jóval nagyobb kihívást jelentő hátteret, a website-ot csiszolhassák.
A tervek szerint még az év elején újraindul a móka, hogy tartani lehessen az immáron februárra tolt megjelenést. Miután egy ingyenes, és önmagát jórészt mikrotranzakciók révén fenntartani hivatott projektről van szó, így nem csodálkozhatunk rajta, hogy kevesebb figyelmet kap mind az EA, mind a DICE részéről, mint az AAA kategóriás, biztos pénzt jelentő nagyágyúk. Az elgondolás viszont értékelendő.
Szerinted népszerű lesz ez a játék? Érdemes ilyeneket fejleszteni? Szólj hozzá a fórumon!