Az Xbox One architektúrájából adódóan a fejlesztők még mindig küzdenek azzal, hogy a két konzolból ugyanazt a teljesítményt hozzák ki, de sajnos a legtöbbeknek még így sem sikerül. A Visceral Games azt ígéri, minden tőle telhetőt megtesz, hogy a Battlefield Hardline Microsoft konzoljára írt kiadása ne maradjon alul.
A játék kreatív igazgatója, Ian Milham egy interjúban elmondta, hogy minden tekintetben egyenlőségre törekszenek: „Ha megnézzük a Visceral korábbi játékait, mindig is teljesen azonos játékokat próbáltunk készíteni, platformtól függetlenül."
„Az természetes, hogy a PC-kből kihozzuk majd a lehető legtöbbet, az előző generáció pedig nyilvánvalóan alulmarad majd grafika terén, de az Xbox One-os és a PlayStation 4-es verziók terveink szerint kéz a kézben járnak majd." - tette hozzá. Ez azt jelenti, hogy mindkét konzol 1080p-ben, 60 fpssel futtatja majd a Battlefield Hardline-t, ami elég biztatónak hangzik.
A megjelenésre október 24-ig kell várnunk, de az valószínűleg jóval korábban kiderül, hogy igazat mondtak-e a Visceralnál. Ti mit gondoltok, sikerül majd nekik?