Egy-egy nagyobb AAA-kategóriás videojáték befejezésekor általánosnak mondható, ha a kiadó megnyirbálja a korábban felduzzasztott fejlesztőcsapatot és ugyanez történt most a Battlefield Hardline-t készítő Visceral Games esetében is.
Az Electronic Arts szóvivője elismerte, hogy kisebb méretű leépítések, vagyis az ő szavaival élve személyzeti átalakítások történtek a csapatnál, amit a Visceral jelenleg futó két projektjének érdekében hoztak meg. Az egyik a Battlefield Hardline letölthető tartalmainak készítése, míg a másik a továbbra is titkos Star Wars játék, amelybe mellesleg az Uncharted-széria írói is besegítenek.
Az EA képviselője természetesen biztosította a játéksajtót afelől, hogy az átalakításban érintett munkatársaknak igyekeznek minél simább átmenetet biztosítani a vállalaton belül. Ez megnyugtató, de az viszont még kérdéses, hogy a Hardline felemás pontszámai és a nehéz indulás után a Visceral milyen minőséget üt meg a Star Wars cím esetében. Ti mit gondoltok?