A Battlefield 4 rengeteget fejlődött a megjelenés óta, de bizony a boltokba kerülés után néhány hónappal még mindig nem volt kifogástalan állapotban, ami sok játékosnál húzta ki a gyufát. A Battlefield Hardline októberi megjelenését 2015-re tolták, így a Visceralnak még bőven van ideje kipofozni a játékot, de a rajongók érhető módon izgulnak.
Ian Milham, a Hardline kreatív igazgatója a Tokyo Game Show-n adott interjút, ahol természetesen nem érte meglepetésként, hogy a rajongókban van még némi kétely. A DICE fiaskója után a Visceralnak fel kell kötnie a gatyát, de a csapat magabiztosan áll a dologhoz. Számos helyen bemutatták már a játékot, és a béta is zökkenőmentesen zajlott, így meggyőződésük, hogy egy sikeres rajt vár rájuk.
„A kérdés nyilvánvalóan az, hogy működni fog-e a játék, a válasz pedig egyértelműen igen. A fejlesztést bő egy évvel a Battlefield 4 megjelenése előtt kezdtük, szorosan együttműködve a DICE-os srácokkal, sőt, néhány megoldást be is tettek a játékukba. Nagyon komolyan vesszük a fejlesztést és nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a megjelenéskor minden a legnagyobb rendben menjen." - mondta Milham. Hozzátette, hogy a fejlesztést nagyban megnehezíti, hogy párhuzamosan 5 teljesen különböző platformon dolgoznak, amiből adódhatnak apróbb hibák, de mindent megtesznek, hogy fennakadás nélkül merülhessünk el a rendőrök és bűnözők harcában.
Ti mit vártok a Battlefield Hardline-tól?