Valami nagy gebasz van most az Electronic Arts-nál, ugyanis a kiadó két októberre tervezett AAA címet is elhalasztott.
Ezek egyike, ami a nagyobb csúszást szenvedte el, a Battlefield Hardline (a másik pedig a Dragon Age: Inquisition). Az eredetileg októberi megjelenési dátummal ellátott játék csak 2015-ben jön, amit Karl Magnus Troedsson, a DICE vezérigazgatója a következőképpen magyarázott: „Az E3 alatt elindítottuk a Hardline bétáját – nemcsak meg akartuk nektek mutatni a játékot, hanem azt szerettük volna, ha kipróbálhatnátok. Többmillióan vetettétek bele magatokat a kalandokba. Ennek eredményeképp a Visceral Games csapata sokat tanult a játékosoktól azzal kapcsolatban, hogy mit akarnak tőle. Összegyűjtöttük az adatokat és a visszajelzéseket, és már most rengeteget változtattunk a játékon”
„A visszajelzések ugyanakkor arra késztettek minket, hogy más lehetőségek, módszerek után nézzünk, és a Hardline-t egy méginnovatívabb, még jobb játékká tegyük. Minél többet gondolkodtunk az ötleteinken, annál biztosabbak voltunk abban, hogy ezeknek be kell kerülni a játékba. Csak egy probléma volt: több időre van szükség. Időre, ami nem adatott volna meg, ha tartjuk magunkat a pár hónapon belüli megjelenéshez.”
A tervek szerint innovatívabb lesz a multiplayer, mélyebb lesz az egyjátékos kampány, maga a játék is sokkal stabilabban fog működni (tanulva a BF4-nél elkövetett hibákból). Mi nagyon vártuk, de be kell ismernünk, ráfér azért a polírozás, és tényleg sok változás kell. Szóval most már úgy készüljetek, hogy a Battlefield Hardline leghamarabb 2015 elején jön.