Még mindig egymást érik a Battlefield 4 javításai, és bár ez jó dolog is lehetne, hiszen a fejlesztők legalább foglalkoznak a játékkal, még fél évvel a megjelenés után is bukkannak fel olyan problémák, amik teljesen tönkretehetik a játékmenetet.
A Battlefield 4 már korábban is is küzdött kisebb lag problémákkal, a Naval Strike DLC megjelenése óta azonban csak fokozódott a helyzet. A rubber banding - amikor a karakter egy helyben fut, majd egyszer csak arrébb ugrik mintha csúzliból lőtték volna ki - különösen problémás egy pörgős, dinamikus lövölde esetében, és ha ez egy 64 fős szerveren szinte percenként előfordul, az bizony igencsak idegesítő.
A DICE úgy orvosolta a problémát, hogy felújították a szerverparkot. "Rengeteget költöttünk az új hardverekre, hogy javítsunk a helyzeten és kiküszöböljük a problémát. A szervezek beüzemelését hosszas tesztelés előzte meg, nehogy újabb hibák üssék fel a fejüket. Már most is érzékelhető a javulás, a jövőben pedig csak egyre jobb lesz a helyzet." - mondta el Karl Magnus Troedsson, a DICE igazgatóhelyettese.
Ti hisztek neki, vagy már feladtátok a problémamentes BF4 utópia kergetését?