Hirdetés

DICE - "messze vagyunk még a valósághű játékoktól"

|

A Battlefield 4 készítői úgy érzik, sokat kell még dolgozni ahhoz, hogy játékaik látványvilága a valósággal vetekedjen.

Hirdetés

Patrick Bach, a DICE producere beszélt arról, hogy csapatuk folyamatosan azon dolgozik, hogy játékaikkal egyre közelebb kerüljenek a fotorealisztikus ábrázoláshoz, ám még messze vannak attól, hogy a játékok világát összekeverjük a valósággal.

A producer szerint a Battlefield 4 mögött álló csapat számára fontos a valósághű ábrázolás. "Ez a játékok Szent Grálja és egyben legnagyobb ellensége. Ha el tudjuk érni, hogy a játékok valósnak látszódjanak és érződjenek, akkor bármi lehetséges. Szerintem nekünk sikerült - vegyük például a Mirror's Edge-et. Bár nem fotorealisztikus, elképesztően néz ki, ami azoknak a művészeknek köszönhető, akik képesek voltak megragadni az egyszerűségben rejlő szépséget" - mondta Bach.


"Számunkra azonban a legnagyobb kihívás mindenképpen az, hogy tudjuk, talán soha nem érhetjük el azt a szintet, amikor már nem lehet különbséget tenni játék és valóság között. Nekünk pusztán az a dolgunk, hogy mindig kitoljuk a határainkat, és megnézzük, mennyivel kerültünk közelebb a célhoz. Persze az is lehet, hogy vannak, akik úgy látják, már célba értünk, mi azonban úgy érezzük, sokat kell még ezért dolgozni" - tette hozzá Bach 

Szerintetek fontos egy játéknál a valósághű látvány? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)