Patrick Bach, a DICE producere beszélt arról, hogy csapatuk folyamatosan azon dolgozik, hogy játékaikkal egyre közelebb kerüljenek a fotorealisztikus ábrázoláshoz, ám még messze vannak attól, hogy a játékok világát összekeverjük a valósággal.
A producer szerint a Battlefield 4 mögött álló csapat számára fontos a valósághű ábrázolás. "Ez a játékok Szent Grálja és egyben legnagyobb ellensége. Ha el tudjuk érni, hogy a játékok valósnak látszódjanak és érződjenek, akkor bármi lehetséges. Szerintem nekünk sikerült - vegyük például a Mirror's Edge-et. Bár nem fotorealisztikus, elképesztően néz ki, ami azoknak a művészeknek köszönhető, akik képesek voltak megragadni az egyszerűségben rejlő szépséget" - mondta Bach.
![](https://i.cdn29.hu/apix_collect_c/0802/mirrors-edge/mirrors-edge_20080710124134_2194_original_1520x1520.jpg)
"Számunkra azonban a legnagyobb kihívás mindenképpen az, hogy tudjuk, talán soha nem érhetjük el azt a szintet, amikor már nem lehet különbséget tenni játék és valóság között. Nekünk pusztán az a dolgunk, hogy mindig kitoljuk a határainkat, és megnézzük, mennyivel kerültünk közelebb a célhoz. Persze az is lehet, hogy vannak, akik úgy látják, már célba értünk, mi azonban úgy érezzük, sokat kell még ezért dolgozni" - tette hozzá Bach
Szerintetek fontos egy játéknál a valósághű látvány?