Már a GameStar csapata is próbálgatja a Battlefield 4 bétát, közben azért érdemes szólnunk pár szót az összegyűjtött hibákról is. A DICE összesítette az eddigi bejelentéseket, javítani is fogják őket hamarosan.
Íme tehát az eddig ismert Battlefield 4 béta hibák:
PC:
-
Szóltak jelentések a BF4 kliensének fagyásairól és leállásairól, ezek jelenleg is kivizsgálás alatt állnak. A DICE azt ajánlja, amennyiben ilyesmit tapasztalunk, bizonyosodjuk meg először arról, hogy a Windows és a grafikus driver a legfrissebb-e. Egyes GeForce felhasználóknak viszont az is jelenthet megoldást, hogy egy korábbi driver verzióval próbálkoznak.
-
Egyes esetekben indokolatlanul lassan futott a játék, ezeket az eseteket is vizsgálják.
-
A DICE megkér mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy 32 bites Windows-on nem fog futni a BF4 bétája.
-
Néha a video-beállítások nem mentődtek el a játék újraindítása után.
-
A Venomba való beszállást mutató „E” felirat annak 400 méteres körzetében jelenik meg.
Xbox 360:
-
A játékosok Battledash statisztikái eltérhetnek a Battlelogban látott statoktól.
-
Tapasztalható egy 8 másodperces megállás, miután elhagyjuk a Multiplayer módot vagy a játék indulása közben Start gombot nyomunk.
-
A korlátokra ugorva néha lebegésbe kezd a karakterünk.
-
A Cruise Missile nem minden Vehicle Droppal ledobott járművet pusztít el.
-
Egy kritérium feloldásához nem jelennek meg a követelmények.
-
Két zászló ikon egymásba folyhat egyes pontoknál.
-
Az első fel nem oldott kiegészítés egy fegyverhez egyetlen megjelenő kiegészítésként jelenik meg.
PlayStation 3 és Xbox 360:
-
Ha leszakadunk az EA szervereiről, a Main Menu elemei a helyükön maradnak.
PlayStation 3:
-
Ha elpusztítasz egy ellenséges tankot az "A" zászló közelében, az beindíthatja a pálya Mini-Levolution eseményét.
-
A vesztes csapat háttér képernyője a játéktér alól mutatja a világot Domination és Obliteration módban.
-
A Hit Indicator nem látszódik miközben ellenségre lövünk.
-
Az EOD Bot nem tudja élesíteni, illetve hatástalanítani az MCOM-okat Rush módban.
-
Ha kihúzod és visszadugod az Ethernet kábelt játék közben, akkor egy végtelen betöltő ciklus jöhet létre.
-
A TAW Launchert használó ellenséget nem mindig lehet lekéselni.
-
Ha kijelentkezünk a PSN-ből, miközben egy Multiplayer szerverre csatlakozunk, akkor örökké futó betöltőképernyő lehet az eredménye.
-
A Soldier Progression menüben láthatóak azok a soron következő járműfejlesztések is, amiket a béta nem tartalmaz.
Ti találkoztatok már valamelyik hibával? Esetleg ezeken kívül is?