Peter Soderlund, a DICE vezérigazgatója a The Guardiannek beszélt a felhő alapú szerverek nyújtotta lehetőségekről.
Az interjúban Soderlund a Battlefield 4 geo-leadboard rendszerét méltatta, amely segítségével könnyedén megtudhatjuk, hogy közvetlen szomszédságunkban kik számítanak a legjobb játékosoknak, ám a DICE vezérigazgatója máris továbbgondolta ezt a koncepciót, és környezetünk időjárási adatait is felhasználná a játékélmény növelése érdekében.

"Ha teszem azt, a szerver Stockholmban van, és napos az idő, mi lenne, ha a pályákon is sütne a nap? Mi van, ha Moszkvában sötét van, és havazik? Akkor az ottani játékosok havas és sötét pályákon játszhatnak. Ha az ember megnézni a felhő alapú szerverekben rejlő lehetőségeket, hamar rájön, hogy sokkal több ötletet valósíthatunk meg, mint azelőtt. Az én ötletemre is igaz ez, ami talán butácska, de azért elég menő" - mondta Soderlund.
A DICE egyébként holnap teszi elérhetővé a a következő PC-s javítócsomagot, amely mellé érkezik egy PS4 update is.