Többek között új ütközési motor (ami realisztikusan követi a játékosok érintkezését egymással), valamint „sokkal emberibb” mesterséges intelligencia is megtalálható lesz a FIFA 12-ben, melyből ebben a hónapban látott napvilágot az első kép.
Következzen alább néhány információ.
Ütközési motor: követi és modellezi a játékosok fizikai interakcióit.
A mesterséges intelligencia figyeli a különböző sérüléseket, és azok helyét (pl. térd, boka). A játékosok a labdától is megsérülhetnek, ha rosszul bánnak vele.
AI Vision Game: ezzel még realisztikusabb lesz a passzolás az ígéretek szerint. Például, ha olyannak akarunk passzolni, aki nem esik a látószögünkbe, valószínűleg nem fog összejönni. Az EA reményei szerint ezzel megszűnik majd a „vak passzolás”.
A Personality Plus fejlettebb lesz, ennek pedig befolyásolnia kell a mesterséges intelligencia által irányított játékosok passzolásait is.
Az MI „sokkal emberibb” lesz: a játékosok más mentalitással cselekednek majd, a képességeiktől függően. Például, ha egy MI játékos látja, hogy Fabregas közeledik felé a labdával, sokkal körültekintőbben fog cselekedni.
Az angol foci szurkolói ihlette rajongók ülnek/állnak majd a lelátón (remélem, nem a bunyóra gondoltak).
Lenyűgöző fényeffektek, még több csel, új kameranézet, ami a földhöz igen közel van, és új menü, ami sokkal egyszerűbb és használhatóbb lesz.
Nem hangzanak rosszul a fentebbiek, remélhetőleg be is tartják az ígéreteket. Megjelenés még idén, várhatóan szeptember környékén, PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.